Ohjeet ja ehdot

search Created with Sketch.

Ohjeet ja ehdot

Noudatamme kuluttajansuojalain etämyyntiin sovellettavia säännöksiä.

Siirry kohtaan

  1. Maksaminen
  2. Toimitus
  3. Tuotteen vaihtaminen
  4. Kaupan peruminen
  5. Tuotteen palauttaminen
  6. Maksun palauttaminen
  7. Myyntikelpoisuus

Maksaminen

Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: Aktia, Danske Bank, Euroloan, Everyday.fi, Handelsbanken, Maksa Pivolla, Mastercard, Masterpass, MobilePay, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Visa, Visa Electron ja Ålandsbanken.

Maksu tapahtuu Checkout Finland Oy:n (y-tunnus: 2196606-6) kautta. (Checkout Finland Oy, Varastokatu 3 A, 33100 Tampere)

Toimitus

Toimitamme vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.

Yli 50 euron ostoksissa toimitus on maksuton.

Alle 50 euron ostoksien kiinteä toimitusmaksu on 10 euroa.

Toimitustapamme on postipaketti. Lähetämme tuotteesi 1–3 arkipäivän sisällä kaupanteosta.

Huom! Posti säilyttää pakettia nykyisin vain 7 päivää, minkä jälkeen noutamaton paketti palautuu meille. Lisätietoja Postin uudistuksesta.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tuotteen, peru kauppa ja osta uusi korvaava tuote verkkokaupastamme.

Kaupan peruminen

Sinulla on 14 päivää aikaa perua kauppa. Laskeminen aloitetaan siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen.

Jos haluat perua kaupan, täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja palauta tuote sekä lomake meille. Voit myös ladata ja tulostaa palautuslomakkeen tästä.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei peruutus. Noutamatta jätetyistä toimituksista perimme 10 euroa toimitus-, pakkaus ja käsittelykuluja.

Jos haluat perua kaupan, ilmoita siitä yhteydenottosivulla.

Tuotteen palauttaminen

Postin palautustunnus:

618063

Palautuslomake on täytettävä ja liitettävä mukaan palautukseen.

Pakkaa palautettava tuote huolellisesti. Älä kiinnitä osoitekorttia suoraan tuotepakkaukseen, vaan käytä palautukseen esimerkiksi samaa laatikkoa tai pussia, jossa sait lähetyksen.

Palautus on sinulle maksuton, kun käytät Postin asiakaspalautusta.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

  • Jos vastaanotit lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa Postin pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla noudit sen.
  • Kirjoita paketin päälle nimesi ja puhelinnumerosi. Palautusosoitetta et tarvitse.
  • Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata automaatin ohjeita.
  • Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen Postin kautta.

Palauttaminen Postista

  • Voit palauttaa lähetyksen Postiin riippumatta tavasta, jolla sen sait.
  • Kiinnitä paketin päälle lähetyksen mukana tullut Asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita paketin päälle Postin palautustunnus:
    618063
  • Vie lähetys Postiin ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus.

Tee palautus 14 päivän sisällä ilmoitettuasi kaupan perumisesta yhteydenottosivulla.

Emme vastaanota muuten kuin Postin asiakaspalautuksena lähetettyjä palautuksia emmekä vastaa muunlaisten palautusten kustannuksista.

Maksun palauttaminen

Palautamme maksusi viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Palautamme rahat sinulle samalla maksutavalla, jota käytit kaupanteon vaiheessa.

Myyntikelpoisuus

Jos tuote ei ole myyntikelpoinen alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, on meillä oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa tai kieltäytyä kokonaan palauttamasta maksuja. Tällöin emme myöskään palauta tavaraa sinulle ennen kuin meille aiheutuvat palautuskulut on hyvitetty.

  • Sukissa, alusasuissa ja aluskerrastoissa ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotepaketti on avattu.
  • Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita.
  • Mahdolliset tuotelaput on oltava paikallaan ja myös tuotepakkaus tulee palauttaa.
  • Palautuslomake on täytettävä ja liitettävä mukaan palautukseen.